ADministracija

Dėl Covid-19 viruso

Aktuali informacija dėl Covid-19 viruso

Koronaviruso pandemijos suvaldymui Vilkaviškio rajono savivaldybėje skirtas lėšas galima pervesti į atidarytą sąskaitą:
Vilkaviškio r. savivaldybės administracija
Kodas: 188774441
A/s: LT21 4010 0401 0001 0108
Bankas: Luminor Bank AS, Lietuvos skyrius.
Pavedimo paskirtis: Parama COVID19.
Derinti su Lina Stepšiene, el. p. lina.stepsiene@vilkaviskis.lt, tel.: 8 342 60081.

– Siūlymus dėl apsaugos priemonių siųskite Ramūnui Stalioraičiui el. p. ramunas.stalioraitis@vilkaviskis.lt, tel.: 8 612 70604.
– Dėl maisto ir kitų būtinų priemonių pristatymo organizavimo gyventojams kreipkitės į Simoną Bikaitę, el. p. simona.bikaite@vilkaviskis.lt, tel.: 8 673 97417.
– Dėl būtinosios saviizoliacijos kreipkitės į Nacionalinį visuomenės sveikatos centrą, tel.: +370 618 79984.
– Vilkaviškio rajono savivaldybėje veikia el. p. esoc@vilkaviskis.lt.

Pateiktus gyventojų klausimus apibendrina Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja-Ekstremalių situacijų Operacijų centro vadovė Daiva Riklienė (el. p. daiva.rikliene@vilkaviskis.lt, tel.: 8 612 72202).

Teisės aktai

Karantinas Lietuvoje (paskelbtas 2020 lapkričio 7 d.)

Karantinas Lietuvoje (paskelbtas 2020 m. kovo 16 d.)

Naujienos ir kita informacija

Mobilus Covid-19 tyrimų paėmimo punktas Vilkaviškio mieste

Visoje Lietuvoje daugėjant koronaviruso infekcijos atvejų ir siekiant sudaryti galimybę išsitirti kuo didesniam rajono gyventojų skaičiui, Vilkaviškio mieste nuo lapkričio 11 d. darbą pradėjo mobilus COVID-19 patikros punktas.

Adresas: Maironio g. 25, Vilkaviškis 70104 (šalia VšĮ Vilkaviškio ligoninės)
Darbo laikas: nuo 8 val. ryto iki 12 val. (kiekvieną dieną).

 

KAIP VEIKIA MOBILUSIS PUNKTAS?

  • Pacientas ar jo atstovas turi registruotis tiksliniams ar profilaktiniams tyrimams paskambinęs į Karštąją liniją trumpuoju telefono numeriu 1808 arba galima užsiregistruoti internetu, užpildžius specialią anketą interneto tinklalapyje www.1808.lt. Registruojantis būtina pasakyti ar nurodyti, kad tyrimą atlikti pageidaujate Vilkaviškyje;
  • Karštosios linijos konsultantas, įvertinęs paciento pateiktus duomenis, priims sprendimą, ar skambinantį pacientą tikslinga ištirti dėl COVID–19;
  • Įvertinęs paciento pateiktą pirminę informaciją, Karštosios linijos konsultantas surenka šią informaciją: paciento vardą, pavardę, savivaldybę, iš kurios skambina, asmens kodą, mobiliojo telefono numerį, ar pacientas gali asmenine transporto priemone atvykti pats į Mobilų punktą;
  • Karštoji linija informuoja pacientą trumpąja žinute į paciento nurodytą mobilaus telefono numerį apie laiką ir adresą, kuriuo pacientas turi atvykti.

Kiekvienam skambinančiam pacientui nurodoma, atvykus į Mobilų punktą:

  • Pasiimti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, nelipti iš automobilio ir neatidaryti lango, kol nebus nurodyta kitaip, instruktuojama, vyks tyrimo paėmimo procedūra;
  • Pacientui atvykus į Mobilųjį punktą, koordinatorius patikrina asmens tapatybės dokumentą ir registraciją patvirtinantį pranešimą (paciento paprašoma prie automobilio lango pridėti mobilų telefoną ir parodyti gautą registracijos žinutę bei asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą);
  • Slaugytojas paruošia mėgintuvėlį, užrašydamas vardą, pavardę, kodą, pasiruošia priemones Mobiliame punkte mėginiui paimti;
  • Paima tepinėlį iš nosiaryklės ir ryklės. Ėminys paimamas ir supakuojamas transportavimui;
  • Koordinatorius užpildys užsakymą SARS-CoV-2 (COVID-19) diagnostiniams tyrimams per Elektroninę sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinę sistemą (ESPB IS), formą E200;
  • Po ėminio paėmimo pacientas turi grįžti į namus ir laukti tyrimo atsakymo;
  • Tyrimo rezultatą galima sužinoti „E-sveikata“ programoje;
  • Koordinatorius, gavęs teigiamus paciento tyrimo rezultatus, nedelsiant juos turi perduoti šeimos gydytojui, informuoti Nacionalinį visuomenės sveikatos centrą ir pacientą.