Aktualijos

Vilkaviškio rajono savivaldybės naujienos

Kviečiame teikti prašymus dalyvauti atrankoje dėl leidimų prekiauti ar teikti paslaugas išdavimo

Kviečiame teikti prašymus dalyvauti atrankoje dėl leidimų prekiauti ar teikti paslaugas išdavimo Vilkaviškio rajono savivaldybės tarybos nustatytoje viešojoje vietoje[1], esančioje: J. Basanavičiaus aikštės prieigose (pėsčiųjų tako ir J. Basanavičiaus a. 11 sankirtoje) (toliau – Atranka). Prekybos ir paslaugų teikimo viešojoje vietoje būdai: prekyba lauko kavinėse specialiai įrengtose vietose (1 vieta); nuomos (dviračių, riedučių, elektromobilių ir pan.), buities (fotografavimo, piešimo, svėrimo ir pan.), nesudėtingų atrakcionų, kilnojamo transporto ir kt. paslaugos (2 vieta).

Prašymai ir kiti reikalingi dokumentai, išvardyti Asmenų, kuriems išduodami leidimai prekiauti ar teikti paslaugas Vilkaviškio rajono savivaldybės tarybos nustatytose viešosiose vietose, atrankos aprašo[2]  8 punkte, priimami nuo 2020 m. rugsėjo 29 d. iki 2020 m. spalio 5 d. nuo 8 val. iki 12 val. ir nuo 13 val. iki 16 val. S. Nėries g. 1, Vilkaviškyje, 207 arba 228 kab.

Dokumentai registravimui turi būti galutinai parengti, kadangi dokumentų pateikimo metu konsultacijos nebus teikiamos.

Dalyvio mokestis (50 procentų vietinės rinkliavos už leidimo išdavimą dydis[3], prekyba lauko kavinėse – 110,00 Eur; paslaugų teikimas – 40,00 Eur) sumokamas į Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos sąskaitą: Nr. LT03 4010 0401 0039 7559 „Luminor bank“ AS Lietuvos skyriuje , banko kodas – 40100, gavėjas – Vilkaviškio rajono savivaldybės administracija, įmonės kodas – 188774441, mokėjimo paskirtyje (įmokos pavadinime) nurodoma „Dalyvio mokestis“.

Asmenys, dalyvaujantys Atrankoje privalo būt susipažinę su Savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintu Leidimų prekiauti ir teikti paslaugas Vilkaviškio rajono savivaldybės viešosiose vietose išdavimo tvarkos aprašu[4],  Savivaldybės tarybos patvirtintomis Prekybos ir paslaugų teikimo Vilkaviškio rajono savivaldybės viešosiose vietose taisyklėmis[5]

Asmenys, teikiantys dokumentus Atrankai, vadovaujantis Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro-valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo 2020 m. birželio 16 d. sprendimu Nr. V-1471 „Dėl valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų, valstybės ir savivaldybių valdomų įmonių darbo vietoms būtinų sąlygų“ į Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos patalpas vienu metu bus įleidžiami tik po vieną ir privalės dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes, respiratorius ar kitas priemones). Be apsaugos priemonių asmenys nebus įleidžiami. Rekomenduojama turėti rašymo priemonę.

Atranka vyks 2020 m. spalio 6 d. 14 val. S. Nėries g. 1, Vilkaviškyje 313 kab.

Į Atranką, vadovaujantis Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro-valstybės lygio ekstremaliosios situacijos valstybės operacijų vadovo 2020 m. birželio 16 d. sprendimu Nr. V-1471 „Dėl valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų, valstybės ir savivaldybių valdomų įmonių darbo vietoms būtinų sąlygų“ bus įleidžiami tik apsaugines priemones: nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes, respiratorius ar kitas priemones) dėvintys dalyviai. Be apsaugos priemonių dalyviai nebus įleidžiami. Rekomenduojama turėti rašymo priemonę.

Papildomą informaciją teikia Vietinio ūkio skyrius tel. (8 342) 60 076, (8 342) 60 071, el. p. rasa.zilinskiene@vilkaviskis.lt; lina.bakiene@vilkaviskis.lt.

 

[1] https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/5d5aa2f0014e11ebb74de75171d26d52;

[2] https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/5efb92d0eb8311eaa12ad7c04a383ca0;

[3] https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/832f775041de11e6a8ae9e1795984391/asr;

[4] https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/00f25dd0fa0e11e8a969c20aa4d38bd4;

[5] https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/7326b6e0b1c911e88f64a5ecc703f89b.

Pasidalinkite

Share on facebook
Share on linkedin
Share on print
Share on email

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Kitos naujienos

Scroll to Top Skip to content